I väntans tider

Max va så glad när jag hämtade honom på dagis idag =) Det hade gått bra, han hade hostat massor i perioder men med hans host-historia så kommer det nog fortsätta bra länge... Dom hade varit 8-9 barn idag så det hade varit ganska så lugnt tempo och det va nog en bra start för Maxen.

Nu har vi precis ätit världens största apelsin och lite vindruvor! Väntar på besked om Marcus ska jobba över ikväll eller inte.

Lite senare kommer Carro hit på en kopp te! Blir kul och tet gör mig säkert gott =) Köpte svartvinbärste idag, är ju så himla gott. Men antagligen lite slöseri just nu. Känner ju inte smaken av nånting! Skittråkigt. Åt blodpudding igår och kände inte ens smaken av lingonsylten... Ikväll ska vi äta Stinas kyckling, avgudar ju verkligen all typ av kyckling! Hoppas jag känner lite mer smak då...

Imorn tänkte jag mig en biltur till apoteket och Ikea, kanske öb också. Eventuellt åker pappa och jag och tittar på lite bil. Annars har jag ju kommit på att vi har takräcken till vår bil. Köper vi en någorlunda billig takbox så behöver vi ju inte ha så bråttom med ny bil utan kan ta det lugnt och göra lite mer research när vi har mer tid för sånt.

Nej nu är det dags att tända lite fler lampor, börjar bli lite mörkt.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det har gått superbra för Alva också. Känns verkligen jättebra! Jag har haft nog att tänka på iom en ny arbetsplats där jag ska lära mig massor!

Men på torsdag får jag sova ut! Gissa om jag ser fram emot det!?

2010-02-02 @ 19:58:51
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0