En helt ny människa!

I natt har jag sovit! =)
Tre kuddar och en Bafucin i munnen vid varje nytt insomningstillfälle så gick det. Max har också sovit, kom in 05.40 men somnade så fort jag la tillbaks honom i sin säng =) Sen vaknade han vid tio och sa åt mig att komma upp. Då hade jag legat och bara blundat och inte orkat röra mig sen 9. Lyxnatt mitt bland allt "elände"! Man känner sig som en helt ny människa när man får sova ordentligt.
Får se om jag tror att han orkar med dagis imorn, skulle va skönt för mig att få vara hemma själv en stund.
Jag har gått ner ivikt den här veckan när Max varit sjuk och det har säkerligen han med. Vi vägde honom härom veckan, visserligen med en ny tom blöja och en tunn pyjamas, och va så glada att han äntligen lagt på sig lite och kom upp i 14,3 eller va det va. Idag vägde han, naken med en tom ny blöja, 13,0... Så kan det gå.

Enda planen för idag är att dammsuga, tror det kommer ta de flesta av mina krafter faktiskt... Sen kommer nog Max vilja leka betydligt mer idag =)

Förstår inte riktigt vad blogg.se håller på med, inte har det blivit nå förbättring efter uppdateringen iaf =(

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0