Egentid redan =)

Minna ligger i liggdelen till vagnen och sover. Det är så gott som det enda hon gjort sen vi kom hem, sovit, måste varit en jobbig förlossning för henne =)
Hon vaknar och äter lite tills hon somnar och sen sover hon ett bra tag.

Hon är så liten och söt!! Väger ju ingenting alls jämfört med vad Max gjorde =) Nu va det någon som bajsade, för en gångs skull inte jag =), återkommer!!

Marcus tog med sig Max till sitt jobb en liten stund. Det va ju inte direkt planerat att hon skulle komma nu så han behöver styra upp vem som gör vad de här två lediga veckorna. Eventuellt måste han ta hem och göra lite löner. Men så länge han är hemma så =) Skönt för Max att få en liten utflykt också!

Det känns att jag ligger efter med maten sen några dagar tillbaks, börjar komma igång lite med det. Blir ganska groggy och lite illamående när jag är uppe rör på mig. Men annars mår jag faktiskt väldigt bra! Går ju inte att jämföra med hur jag mådde efter den slitsamma förlossningen jag hade sist med massa blodförlust och allt.
Däremot måste jag verkligen tagit i för kung och fosterland för jag har nog inte ett enda blodkärl i ansiktet som inte spruckit =)




Kommentarer
Postat av: Lina

Helt sjukt ju. För några dagar sedan låg hon inne i dig och gottade sig.. nu ligger hon i vagnen med den fint virkade filten om sig :-D Helt galet! (samma filt som max hade?) vilken drömförlossning du verkar ha haft, minus kräksjukan då! En sån beställer jag till om några år :-D

Ta hand om er !!

kramar

2010-02-10 @ 15:56:45
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: helena

Hej och ett STORT GRATTIS till en jättesöt liten tjej!! Vilken liten prinsessa!!! Hoppas att du och Minna mår bra och Marcus och Max så klart =) Jag såg Marcus och Max idag utanför salongen, ville springa ut och säga grattis men jag stod med en kund så det var inte riktigt läge =)Va skönt att allt flöt på bra och gick fort. Låter som ni mår bra och känner er nöjda med hur förlossningen gick. Vi får höras när ni kommit iordning med allt. Kommer ni till Hanna på lördag så ses vi ju då!! Massa kramar och jag längtar efter att få träffa lilla Minna =) Kraaaaaaam

2010-02-10 @ 20:07:51
Postat av: Marielle Ragvals

GRATTIS!! Hon är heeeeelt underbart fin! Vad jätteförvånad jag blev! (och förmodligen ni med)Sist jag var in så skrev du att du skulle ha en bloggpaus, sen har jag varit in o kikat nu och då och inget nytt... jag tänkte att du var riktigt duktig på att hålla dig borta från datorn, och så låg du inne och födde!! Helt fantastiskt!! Nu är hon här! Du hade rätt i att det var en tjej också! Så kul för er!!! Hoppas få se mer bilder snart på ert nya lilla underverk!! Massa grattiskramar från oss till er!

2010-02-10 @ 22:00:17
URL: http://noaragvals.blogspot.com
Postat av: Hanna

hon är jättelika marcus?!



såg din komm. hos helena om att ni inte kände er så välplanerade. du är rolig :) så kan det tydligen vara, komiskt eg när jag väntat skilänge 2 ggr och du en gång och vi varit jätteförberedda så det var ju kul med lite dramatik denna gång, även om du kanske inte tycker det nu så har du iaf en kul historia att berätta för henne när hon blir äldre. annat för mej att berätta för killarna att jag bara väntade och väntade... haha.

kram!

2010-02-10 @ 22:03:40
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0