Dilemma

Min syster kommer hem från sin resa den 24 mars kl 14.20! Jag har lovat att vara med på flygplatsen och hämta upp henne med båda barnen. Jag vill vara där och hämta upp henne.

När jag va på bvc med Minna i onsdags passade jag på att fråga om svininfluensevaccinet dos 2. Jag behöver den inte eftersom jag inte längre är i någon riskzon men Max bör ta den. Dom har drop in den 24 mars kl 14-16.....

Men slutet av mars, är inte influensasäsongen så gott som över då? Behöver han verkligen en andra dos så sent? Jag vill vara på Arlanda då =(

Får fundera på det där.... Nu är det dags för sängen! Minna sover första vändan i vagnen i natt, verkar det som =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

känns som om s-infl är så över som den bara kan bli. emil har inte fått någon spruta alls och jag tänkte inte ge honom någon heller..

2010-03-02 @ 00:40:04
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0