On my own

Efter middagen igår tog jag en tur till Gränby Centrum alldeles för mig själv. Synd att det bara va en timme kvar innan dom stängde, jag hade kunnat strosa runt i evigheter!! Åkte dit för att ordna en del av de sista julklapparna och för att inhandla en "julklapp" åt mig själv, en mjukisdress jag spanat in. Plockade på mig två linnen också.
Jag är verkligen värdelös på att lägga pengar på mig själv! En snygg och skön mjukisdress (som jag inte skulle skämmas att ha på mig när jag går till dagis eller handlar) och två linnen kostade 550 kr, inte särskilt mycket pengar men ångest har jag ändå, extra mycket såhär i juletid. Kommer inte våga klippa av lapparna förrän om några dagar... =)
Hann prova ett par bh-ar, vilken djungel!! Behöver verkligen vara barnfri med massa tid på mig för att kunna hitta rätt. I mellandagarna när Marcus är ledig kanske. Har inte en enda bh som sitter som den ska. Använder fortfarande mina amnings-bhar och dom blir bara mer och mer för stora........

Det va iaf superkul att shoppa! Bortsett från att det kostar pengar =P När jag börjar jobba så ska jag definitivt bygga upp min garderob litegrann!

Håller just nu på att jobba (fast jag jobbar ju inte så mycket just precis nu men det verkar gå bra ändå...) bort kilona jag fick av medicinen jag åt 2006. Hann inte gå ner ett enda av dom 10 innan jag blev gravid med Max och jag har absolut inga planer på att gå ner allihop, det skulle va förödande. Men jag kan ju inte hjälpa att jag går ner utan att göra någonting. Skulle gärna byta ut ett par kilon rump-och-lår-fett mot ett par kilon muskler, går det tro? På söndag blir det äntligen ett efterlängtat Body Pump-pass!!!

Man kanske skulle ta och prova lite av dom kläderna som hamnat under kategorin "kommer troligen aldrig mer passa men jag tycker för mycket om dom för att kasta"-kläderna =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag är precis likadan! Skitsnål mot mig själv, iaf vad gäller kläder och jag brukar vara på Micke flera gånger om jag verkligen ska köpa det, han brukar lyckas övertala mig att jag ska till slut men det känns ändå.

2010-12-02 @ 10:58:19
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja, Juni blir tilltalsnamn. Så fint ihop med Alva.

2010-12-02 @ 11:19:48
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Funderar på att spendera måndagen i mellandagarna på Gränbycentrum... ALLDELES SJÄLV (alltså utan man och barn) Kanske kan stråla samman?

Kram

2010-12-03 @ 11:28:41
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0