Helgens planer

I morgon ska vi byta rum med barnen. Insåg att Max julklappar är ganska stora och det kommer bli trångt i hans rum redan innan vi flyttar in Minna dit. Så jag frågade igår eftermiddag Max vad han tyckte om att byta rum så han och minna sover i det stora rummet, och det tyckte han va en toppenidé! Han ville sätta igång på en gång =P Så det ska vi få gjort imorn.
Vi ska också storhandla, köpa födelsedagspresent, lämna tillbaks journyckel till dagis och hämta hem Max sovvagn (som vi ska försöka sälja, men den är bra gammal).
På lördag ska jag göra en pepparkaksdeg på förmiddagen plus att vi ska städa. På eftermiddagen blir det kalas hos Liam!
Och på söndagen ska alla baka pepparkakor och sen är det Body Pump kl 16. Det ska vi väl klara av?! Sen får vi se om jag köper ett nytt pepparkakshus. Det va trasigt när jag öppnade det och sen blev glasyren tjock och omöjlig att spritsa och sen åt vi upp det istället =) (Nej vi har inte ätit upp hela, men en del).

Ska hoppa i säng nu. Grymt skönt med spinning och härligt att vara nyduschad. Mindre härligt att lägga sig med blött hår dock... Är inställd på en jobbig natt igen, Minna är ju feberfri men har börjat hosta...


Kommentarer
Postat av: Isabel

Härligt! Alvas klappar är stora men de går att plocka ned i mina delar så vi behöver nya backar till henne ;-) Vi har ju också haft tankar på att byta men orkar inte hålla på med det om vi ska flytta om ett drygt halvår.



Vårat pepparkakshus står fortfarande i sn låda i skåpet. Kanske skulle ta och fixa i helgen när jag peppar peppar är ledig.

2010-12-03 @ 09:01:54
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0