Fighting back tears

Igår va en känslosam dag på många vis och plan. Max fyllde iaf en liten del av dagen med en massa glädje och lycka, han va den sötaste tomten någonsin!! Sjöng glatt med i Midnatt råder och nån sång som går "rör i gröten, rör i gröten, så att den blir god" (melodi Björnen sover) som jag aldrig hört förut. Förutom när Max sjungit just den textraden här hemma och jag inte har fattat nånting =)

Annars va det mest förvirring igår. Fan för att bo så långt ifrån varann när såna här saker händer. Praktiskt taget omöjligt att få veta konkreta saker och få ordentliga besked. Speciellt när man får höra saker i upp till fjärde led, hur ska man då kunna veta vad som fallit bort eller förstorats längs vägen?

Igårkväll fick vi höra att läget va allvarligt men stabilt. En faktisk sjukdom nämndes som oftast går att bota med medicin men som har en mortalitet som det så fint heter, på 2%, och nån måste ju vara dom två procenten eller hur?

Men nu ska vi inte vara pessimistiska. Marcus landar i rätt ort runt 13 svensk tid, blir skönt för honom att själv få se över situationen och höra besked direkt.

Håller tummarna att allt slutar bra!! Jag är helt uttmattad och tom i huvud och skulle helst bara vilja sova i ett dygn. Kan bara föreställa mig hur Marcus och hans familj mår.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, jag brukar alltid höra till de där få ovanliga procenten, det slår aldrig fel!



Hoppas det går bra för släktingen!

2010-12-15 @ 09:40:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0