En av två avklarad

Minna somnade för 20 minuter sen efter att ha gråtit hela kvällen =( Hör inte till vanligheterna så det va lite jobbigt. Satte på Toy Story till Max så jag skulle få natta ifred. Får hoppas hon inte fortsätter gråta under natten också.
Ska alldeles strax försöka slita Max från filmen =/

Har ställt in inspelning på House, delvis för att jag inte vet hur lång tid det kommer ta att natta Max (tog helt plötsligt jättelång tid igår) och dels för att jag inte vet om jag orkar vara uppe...

Det ser inte så jättebra ut i Finland.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fick besked igår om att en släkting på a sida har cancer i bukspottkörteln, vilket jag har förstått inte är alltför bra. vad är det som händer? får alla cancer? det är ju typ en epedemi! man ska vara jäkligt glad om man klarar sej!



hoppas iaf att det löser sej till det bästa för er/den som är sjuk! :)

2010-12-17 @ 09:01:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0