Blä

Trött deppig less frustrerad lat.

Skitnätter. Tycker så fruktansvärt synd om Max, han har inte hostat såhär illa sen i våras. Men man märker att han är van, bara han hinner somna ordentligt djupt innan nästa hostattack så sover han sig igenom det mesta sen. Vaknar nån enstaka gång bara.
Minna sover sig också igenom oljudet så länge hon har somnat ordentligt först. De senaste två kvällarna har hon somnat vid 21 som vanligt men vaknat efter en liten stund av Max hostande. Sen har hon varit så övertrött att hon inte kommit till ro förrän vid 23, till och med 23.30 igårkväll. Men sen sover hon också som sagt. I natt va jag så slut att jag nästan inte ens vaknade jag heller. Nästan inte.
Hon sov 1 h och 40 minuter igår innan jag va tvungen att väcka henne för att gå till dagis. Idag somnade hon tidigare, har sovit 30 minuter nu, och jag gör antagligen om samma misstag som igår. Men idag har jag inte ro i kroppen nog för att gå och sova.

Funderar på att baka, är så sugen på att trycka i mig en massa skit. Köpte nästan snabbmat till middag igår, men jag tog mig i kragen i sista sekund. Köttbullar, mos, brunsås och lingonsylt. Mumma!! Tyckte Minna också =) Hon åt massor!

Nej, nog med tråk.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alvas hosta har blivit bättre nu men ett tag avr det förjävligt på nätterna. Hon frågade mig flera gånger varför hennes hosta kommit tillbaka. För hennes del verkar det bli värre när kylan kommer eftersom luften blir så otroligt torr då.



Ja konstigt nog är man sugen på all skit som finns när man ahr sina downs! Hoppas du snart mår bättre!

2010-12-08 @ 13:08:02
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart är det jul !

2010-12-09 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0