Utflykt

Idag har barnen och jag varit en tur till Gränby Centrum med Carro! Max fick en ny pyjamas och tjatade hela tiden om att få åka hiss, vilket också betyder rulltrappa =) Minna fick två par vita strumpbyxor och två vita bodys som hon kan ha under hennes tre fina klänningar och hennes härliga stickade "hängselbyxor". Marcus fick en massa öl och jag fick en leverpastejmacka...

Eftermiddagen har Max varit riktigt trotsig och återigen kastat en massa saker, hoppas det bara va tillfälligt. Grät en skvätt vid halv fem och det lugnade ner honom litegrann. Sen kittlade jag honom tills Marcus kom hem så då  hade vi kul igen =)

Till middag skulle ju jag laga den goda fisken jag fick hos Isabel men det gick åt skogen... Typ iaf. Det blev superstarkt så det första som hände va att Max spottade ut allt, ropade blää och nästan började gråta. Kul. Kocken Marcus tycker om när det är starkt men tyckte att det saknades något "fram på tungan". Jag är mest orolig att Minna ska få ont i magen =(

Kvällen består av en massa disk och barnbad. Imorn måste vi handla och städa lite innan Marcus får killbesök. Jag hoppas under lördagen få något tillfälle att åka till Ikea eller ÖoB och köpa lådor så att jag på söndag kan sortera undan Max urväxta kläder och Max bebiskläder som inte Minna kommer använda. Och Minnas urväxta kläder, storlek 50 används inte längre ;) Har på henne byxor i storlek 62 som är stora som ballonger! Ska prova en body i 62 imorn och se hur det ser ut. Tror alla klänningar är i 62, längtar efter att använda dom =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Bättre lycka nästa gång, jag ahde i 1½ tsk currypasta i det vi åt men det räcker nog med 1 säkert för att få just den biten av smaken.

2010-04-10 @ 14:50:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0