Sömniga och nyvakna

Max har snorat massor i natt och vaknat flera gånger. Vid fem vaknade han och hade dessutom kissat ner hela sig själv. Marcus duschade av honom och sen ville han inte lägga sig så dom åt frukost och tittade på Bilar. Vet inte när han somnade men båda pojkarna sover än iaf. Minna somnade redan strax efter 21 igår och efter tre amningar under natten (strax efter 2, strax efter 5 och strax efter 8) så har vi nu precis klivit upp.

Känner mig precis så stressad som jag visste att jag skulle göra idag. Speciellt nu när vi sov så sent och killarna kommer sova ännu senare... Kommer sluta med att jag skippar träningen för att det är så mycket annat men sen kommer ändå inte hälften bli av så då kommer jag istället vara ledsen över att jag inte tränade.

Jaja, en sak i taget. Ska äta frukost och sen får vi se när pojkarna vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0