Solen skiner!

Jag vill så gärna ut i fina vädret =(

Max hostar nästan inte alls idag och jag tror inte jag torkat näsan alls så imorn blir det dagis! Underbara medicin! Tråkigt att den ska behövas bara...

Imorn är det dags för Bvc igen. Sist preliminärbokade sköterskan en tid hos läkaren på eftermiddagen också, ifall Minna fortfarande va seg med nacken. Vi får se vad hon säger på förmiddagen. Ska bli kul att se vikt och längd iaf, tycker lilltjejen växer så det knakar!!

Nu sitter Max och tittar på Hugo djungeldjuret och Minna sover. Jag har satt igång en tvätt och ska se om jag hinner diska innan något av barnen ledsnar på det dom pysslar med. Max är, som jag förutspådde, ganska kinkig... Han hade lugnt kunnat gått till dagis idag, och haft mycket roligare. Men jag visste ju inte om medicinen verkat än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0