Såhär ser vår dag ut!

Igår somnade Minna av sig själv i sin säng =) Marcus la ner henne medan jag duschade, kanske vid 22.30. Sen låg hon och pratade för sig självt en bra stund, hon gjorde massa ljud i sömnen också så jag vågade inte lita på att hon verkligen sov förrän typ 23.30. Men sen sov vi ända till 05.35 =) Blöja och tutte och sen sov tjejen igen till 08.20. Toppen!!! Det skulle vara helt perfekt om hon fortsatte så men somnade vid 21-22 istället.

Vi skulle egentligen till dagis en sväng på förmiddagen, dom hade avslutning på "rörelseveckan" med nån liten tävling eller vad det va. Men det va så trist väder när jag (frivilligt) gick upp 07.30 så jag lät barnen sova. Diskade lite, åt frukost och drack te =) Minna vaknade först och sen vaknade Max medan jag ammade. Fick en trevlig överaskning av honom som jag ska lägga upp bilder på senare =)

Minna ska till Bvc 10.30 och sen åker vi till Bergsbrunna en stund. Min bror, och pappa om han är hemma, ska vara barnvakt åt Max när jag vid 13 åker och byter till sommarhjul.

Nej om man skulle ta och göra sig iordning och trycka i Minna lite mer mat innan vi åker. Hon ligger nu och pratar med sin mobil över sängen och Max klättrar på skrivbordet bredvid mig...

Ser att solen tittar fram nu, hoppas det håller i sig! Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas ni får en trevlig helg! Själv är jag solo med Alva eftersom Mr Guj kidnappat Micke på en lryssning...

2010-04-16 @ 09:56:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nej nu skiter jag i det här och kollar om några veckor igen...



Kan du torsdag nästa vecka?

2010-04-16 @ 13:07:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0