Nej tack!

Natten till idag somnade Minna och jag 01.30 efter att jag gråtit av trötthet i en timme. Sen vaknar jag för att kissa 02.00, för att kissa igen 05.00, hinner somna om och blir väckt av Minna 05.20 som får blöja och tutte. Vaknar av Minna som får tutte igen 06.50 och sen vaknar jag knappt alls av alarmet 07.30. Tror jag snoozade nästan till 08 innan jag ens kunde hålla ögonen öppna.

Vill inte ha en favorit i repris ikväll...

Max medicinkur slutade igår, i helgen blev han ju snorig och nu ligger han och hostar. Får se hur natten blir, antagligen är det bara att börja kuren igen imorn. Hoppas verkligen han får gå medicinfri över sommaren iaf!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅhh gud vad jobbigt! Vet precis. jag tackar gud för a var arbetylös när emil kom. så var det varje natt! hur orkade man?!

2010-04-13 @ 23:05:13
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0