Lite sömnig idag

Att få sova först 00.30, vakna för blöjbyte och amning 04.20, amning igen kl 7 och bli väckt av Max kl 07.20, det är verkligen inte min grej......

Men jag skulle nog kunna säga att det här var värsta natten sen tillökningen. Iaf en av fem. Det enda positiva är att Minna fortfarande sover "nattsömn"  så Max och jag har ätit frukost alldeles ensamma och nu tittar vi på Skruvat på Nickelodeon. Sjukt barnprogram...

Ser ut att vara toppenväder! Funderar på att åka ut till Bergsbrunna så Max kan springa runt på tomten och leka lite. Stannar vi kvar hemma så kommer det bli en supertråkig dag då jag bara kommer längta efter att få sova.

Förstår inte varför jag blivit så fruktansvärt trött på sistone, både psykiskt och fysiskt. Jag sover ju i regel bra och det är ju massa sol som borde pigga upp, men ändå har jag plötsligt blivit jättetrött. På dagtid är jag full av "mamma-hormoner" och känner inte direkt av att jag är trött. Men på morgonen vaknar jag knappt och på kvällen är jag så trött att jag är rädd att tappa lilltjejen när jag bär på henne.

Nu börjar "detektivmusen" (minns inte vad det heter), Mycket bättre barnprogram!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag känner EXAKT likadant och typ alla mina nätter är som du beskriver...

måste vara någon vårtrötthet el något... drygt e d iaf..

2010-04-12 @ 11:14:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0