Lite sentimental ikväll igen =)



Min underbara familj ♥

Kommentarer
Postat av: Marielle Ragvals

Hej hej, hoppas allt är bra med er! Hoppas du fick min inbjudan till att kolla vår blogg... jag har kännt länge nu att jag gärna vill ha koll på vilka som tar del av bloggen. Det känns inte så kul att vem som helst kan gå in och ta del av alla bilderna, speciellt eftersom det är ens barn det handlar om... Tyvärr verkar det lite krångligt för dem som vill se bilderna. Man måste tydligen ha ett gmail-konto, dvs skapa ett om man inte redan har... vill inte krångla till det för er som brukar läsa, men jag kände ändå att det känns tryggare såhär... Ta hand om dig och hälsa din fina familj så gott! Hoppas vi kan ses snart! Kram!

2010-04-05 @ 21:46:38
URL: http://noaragvals.blogspot.com
Postat av: Hanna

Blir jag med när det varit långhelg och man har haft A hemma i 5 dagar. Lite ångest till det också för att det är vardag imorrn.. MEn det är 4 dagars vecka denna vecka! Tummen upp för det!

KRAM

2010-04-05 @ 22:07:51
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Mia

Så fin familj du har då! =)

2010-04-06 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0