Kommer inte på någon rubrik för tillfället

Det verkar inte bli nå mer feber, inte idag iaf. Men det va längesen jag såg så mycket snor.

Dagen blev inte riktigt som det va tänkt så vi har inte fått ut så mycket av dan. Mer än att få bort den pinsamt stora mängden disk. Och så har jag målat naglarna igen, ljust lilla denna gång! Och jag har redan hunnit förstöra det på två naglar... Så kan det gå!

Marcus ligger inne hos den evigt pratande Max, jag slötittar på körslaget och småpratar med Minna. Ser nu att min nagelfärg är väldigt lik färgen på Niklas Strömstedts kofta... =)

Eftersom dan som sagt inte blev så givande så har jag många önskemål för morgondagen. Får se vad vi prioriterar. Ska ju träna en halvtimme!!!! =) Ett riktigt hårt spinningpass =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0