Inte okej

Minna somnade 00.15 i natt (först typ 22.40 men vaknade ledsen och gasig...) och Max vaknade 05.50 i morse. Inte alls okej.

Men Minna fortsatte sova efter hon fått mat vid 06.30 så Max och jag har myst lite själva i soffan! Jag har också sorterat Max gamla kläder i storlek 68 och lagt undan det som var fult och det Minna inte kommer använda. Passade då också på att möblera om lite grann i förrådet (behövs mycket mer) och ta fram en påse med sommarkläder jag måste prova.

Vikt tvätt har jag visst gjort också, men när jag höll på i förrådet bestämde sig Max för att kasta runt allt i vardagsrummet så nu måste det vikas igen... =/

Sitter nu och ammar Minna och väntar på att Max ska somna igen... Då ska Minna få ett bad och jag ska duscha och tvätta håret! Kanske till och med raka benen, haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha känner igen mej med både tvätten men framför allt klockslaget. är man bara duktig på att lägga sej går det ju..

2010-04-30 @ 17:21:03
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0