Ingen repris =)

Minna somnade 23 och sov i sin egen säng utan avbrott till 05.45!! Rekord! Tyvärr vaknade Max då också så sen blev det inte så mycket mer sömn för mig. Men det gör inget =) Minna somnade om efter amningen och jag småslumrade lite tills det blev dags för Marcus att åka till jobbet.

Nu har jag precis kommit in efter att ha lämnat Max på dagis och sedan gått en lång promenad förbi djur-bebisarna på 4H och slutligen varit in en snabbis på Ica. Ganska exakt två timmar har jag varit ute i solen! Underbart!!

Nu väntar amning, lunch för mig och vila i soffan. Kanske lite disk också =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyxliv

2010-04-14 @ 12:25:16
Postat av: Isabel

Jo den brukar vara regelbunden men som jag också skrev till H så borde jag vetat nu om det varit något.

Tycker att mensen kan komma så att vi kan fortsätta försöka iaf.

2010-04-14 @ 14:24:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0