Funny story

Va på stan med min syster idag (gick dit och hem). För att fylla på med energi gick vi till BK för att äta lunch. Minna vaknade innan jag ens hunnit börja på min Tender Crisp Chicken och ville så klart ha mat först. Mitt i måltiden bajsar hon och för första gången läcker det utanför. Bra timing och jag hade heller ingen peng till toaletten. Under tiden det tog innan jag äntligen fick komma in till skötbordet va hela min underarm alldeles gul. Och hela skötbordet blev kletigt när jag la ner henne. Så kan det gå! Jag skrattade hela blöjbytet men hade det här varit med Max hade jag dött... =)
Tur att jag hade en extra body med!

Kommentarer
Postat av: Hanna

helt sjukt att de tar betalt för toabesök! och inte minst när man msåte byta på bebisar.

2010-04-21 @ 20:18:54
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0