Check

Dammsugit, varit på toa, dammat, tvättat golven, ätit och diskat hälften har jag fått göra. Ganska nöjd är jag med tanke på att lilltjejen varit vaken hela tiden.

Igår tog vi upp babygymmet och mobilen över spjällsängen, hon tycker båda två är jätteintressanta!! Ligger till och med och ler för sig självt =) Babysittern är också riktigt poppis, där kan hon sitta bra länge och titta på vad vi andra gör. Så idag har jag varvat alla dom grejerna och tuttarna så att jag fått lite gjort =)

Typiskt. Nu sover hon riktigt djupt (verkar det som) i mitt knä, nu när vi strax ska gå till dagis. Kanske ska se om jag kan få diska klart innan vi går. Gardinen får Marcus fixa, tvätten får jag säkert fixa för Max efter mellanmålet, f-penninen kan jag begära om jag ammar vid datorn nästa gång, boka dopet får jag göra imorn och duscha får jag göra efter middagen. Låter som en fungerande plan!!

Imorn ska jag också försöka få till ett inlägg i bloggen med bebis-bilder på Max! Så man kan jämföra lite =) Tyckte dom va väldigt lika första veckorna men inte nu längre!

Ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, jag vet inte själv. Funderar på att gå till läkaren och sjuksriva mig från jobbet iallafall... Skolan är ju en så liten del så det borde gå. Nu har visserligen M gjort jättemycket hemma medan jag jobbat men det blir ju att den som är hemma får fixa och tyvärr är ju det jag.



Just nu är jag så orkeslös, allt känns så sjukt motigt. Knappt man orkar lyfta händerna fö att sätta igång med middagen.



Gissa om jag lä'ngtar till imorrn då jag går av mitt pass!?

2010-04-06 @ 16:19:52
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Har du lust och ork att ses någon dag? Snart går jag ut på praktik och då kommer veckorna att vara proppfulla.

2010-04-07 @ 09:51:32
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0