Balansgång

Efter en jättetrevlig gårdag med kalas till lunch och kalas till middag och med andra ord ingen tid hemma, fick jag idag väga motionsångesten mot ångesten över att det ser för jäkligt ut hemma. Resultatet blev att jag skippade träningen och hittills har vi plockat grejer, dammsugit, tvättat golv, diskat och handlat mat. Bör nämna att jag efter en ganska sömnlös natt (mestadels pga mig själv och lite pga Max hosta som kommit tillbaks) fick sovmorgon till 10.15 imorse så vi kom igång sent.
Nu återstår damma, vika tvätt, hänga tvätt, städa badrummet och vattna blommor. Dessutom behöver båda barnen bada. Plus att Max och Marcus nu gör lasagne vilket betyder en massa mer disk igen =) Ibland känns det som att jag skulle döda för en diskmaskin...

Hur som helst så ammar jag nu så för tillfället händer inget mer än mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0