5 timmar

För att känna mig lyckad idag så ska jag på 5 timmar hinna gå på toan, duscha, äta frukost/lunch (pastasallad från igår så jag behöver iaf inte laga något), snabbdammsuga (gjorde det ordentligt igår), damma, tvätta golv, diska, leka med Minna och amma några gånger, ringa och boka dopet, begära mer föräldrapenning och hänga upp gardinen Max råkade dra ner, vika tvätt så jag kan hänga upp nästa innan jag måste tvätta om den... Och komma i tid till dagis.

Tror ni jag kommer lyckas? För mycket för att ens försöka. Vi får se hur långt jag kommer.

Kommentarer
Postat av: Marielle Ragvals

ojoj... du är ambitiös du! =)



Vilken tur att du redan hade ett gmail-konto då! Jag har även fått lösen till er bildblogg... är inne och spanar med jämna mellanrum! Vore kul och se bilder på Max nån ggr från när han var bebis. Har för mig att du skrev nån ggr att Minna påminde om Max när han var liten... Jag vet att vi har fått se bilder på Max när han var nyfödd hemma hos er, men det är så svårt i efterhand att komma ihåg. Puss och kram!

2010-04-06 @ 11:42:17
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0