40

Kom på att jag ju inte behövde göra mellanmål eftersom han stannade längre på dagis och åt där. Så efter att jag satt igång en ny tvätt (eller samma tvätt igen...) sköljde jag av Max galonvantar, skor och overall... Fy va vidrigt skitiga ungarna blir nu!! Får nog tvätta allt ordentligt i helgen. Precis som föregående två helger.

Hur som helst så såg allt toppen ut hos tandläkaren! Blir kallad igen om ett år. Varför är det ett år nu när det kostar pengar? Det va väl bara vartannat år när det va gratis om jag inte missminner mig. Dom vill väl dra in så mycket pengar dom bara kan. På tal om pengar så va ju anledningen till att jag var hos tandläkaren idag, att ta röntgenbilderna. Va där nån gång i höstas men hoppade över bilderna eftersom jag var gravid. Då fick jag betala fullt pris och jag var övertygad om att jag skulle få göra det nu med, men jag kom undan med 40kr! Glatt överraskad! Och damen som assisterade tandläkaren blev störtförtjust i Minna och passade på att visa upp henne för alla förbipasserande i korridoren medan jag blev fotad =) Hon kändes mycket mer som en barnmorska eller dagisfröken än en tandhygenist eller vad hon kan ha varit.

Nej nu ska jag leka lite med Max innan Marcus kommer hem och det är dags för mat. Och innan Minna vaknar och det är dags för mat... =)

Kommentarer
Postat av: Hille

Ska bli riktigt mysigt med Gotland:-) Bara vår lilla familj i sommarstugan, man tackar:-) Var på Gotland ska ni?



Jag tatuerade mig igår, har skrivit Alfons på handleden. Det kommer bild på bloggen när den läkt.

Jag är supernöjd.



Allt bra med oss. Hur funkar det att vara 4 i familjen??



Kram

2010-04-08 @ 08:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0