Trött

Efter att ha surfat runt bland en massa olika sidor så hatar jag vagnar lika mycket som innan =) Har iaf upptäckt att det inte är så många syskonvagnar som har en ordentlig liggkorg utan de flesta kör med mjuk- eller hårdliftar. Iom att Max vill åka framlänges och jag vill ha bebisen liggandes mot mig så behöver vi en med liggkorg. Hittade i princip bara Babytravel och Urban Jungle som hade så. Är ingen brådska än, vi får åka runt och kolla lite senare.

Annars har jag kommit fram till att min julklappsönskelista är så lite personlig den bara kan bli. Skåpsluckor till bokhyllorna och handdammsugare. Och en frys. Iofs en klippning om jag inte får till det innan.

Roligt är däremot att Marcus precis kom hem! =)
Ajöken!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ellerhur. visst önskar man sej lite halvkonstiga saker? =P en handdammsugare var ingen dum ide!

ett annat tips till oss som är höggravida är ju presentkort. jag kommer inte vilja ha någonting i jul misstänker jag. kommer vara så fokuserad på bebis + att jag inte kommer kunna klä mej i någoting vettigt. känns bättre då att kunna gå och handla när man är "normal" igen.

misstänker en hel del inredningspresentkort ska önskas där om vi ligger i fas med våran renovering förståss =P

2009-09-27 @ 22:55:23
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0