Stackars liten =(

Maxens hosta har blivit ännu värre nu igen =( Dumma förkylning! Han kommer aldrig få bli kvitt "grundhostan" om han bara blir mer och mer förkyld.

Idag ska vi på middag i Bergsbrunna, "Trevlig-resa-middag" för min syster =) Har så mycket annat att tänka på så jag har inte hunnit reflektera över att hon åker på måndag. Vet inte ens om jag nämnt det här i bloggen... Hon åker iaf jorden runt ett halvår med en kompis =) Sååå avis!!!
Ett halvår är egentligen inte så lång tid, men kan beroende på sammanhanget vara en enormt lång tid! Troligtvis (om han inte bestämmer sig för att vara jättesen) kommer Max ha börjat prata och han kommer dessutom fått ett syskon innan Malin kommer hem igen. Galet... =)

Nej nu ska jag ringa ett samtal.

Kram och adjö!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gaaaalet! =D

2009-09-27 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0