Snipp snapp snut

Resten av dagen på dagis hade också gått bra! Han hade vaknat glad och sen va det full fart igen =)
Nu sussar han sen en halvtimme tillbaks, jag har varit på massage (30 minuter går alldeles för fort) tidigare ikväll och nu har jag även fått låna hit en symaskin. Så nu har jag inga godkända undanflykter för gardinerna.... Tack Helena! ;)

Kändes som att vi fick till medicinen riktigt bra ikväll. Han börjar nog vänja sig lite. Han gråter fortfarande förtvivlat och kämpar emot ända tills vi fått masken på plats och Marcus trycker på inhalatorn, då känner jag hur han "ger med sig" och slappnar av i hela kroppen, men fortsätter gråta tills vi är klara. Idag tog han till och med masken till ansiktet själv först, men blev helt förstörd så fort den nuddade ansiktet. Tänk om vi komemr dit en dag, att han kan hålla själv =) Det vore nå't det!

Nej jag är dödstrött. Sömn, sömn och åter sömn tack!


Kommentarer
Postat av: helena

det var så lite =) sov gott

2009-09-17 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0