Ompysslad idag =)

Max är lämnad på dagis, brydde sig inte att jag gick idag heller =)

Jag ska ta tag i disken och kolla upp vart på stan jag ska ta mig. Hanna ska träna på mina naglar kl 11 =) Har ju alltid velat prova nån typ av nagelförlängning eller sånt men alltid varit för snål hehe. Men nu är det ju ett ypperligt tillfälle! Kanske blir jag fast... Och så blir det ju tillfälle att sitta och tjattra i fyra timmar! Gissar att det blir en del gravid-snack =)
Är mest nervös över att hon ska utbrista nåt i stil med "Jisses vilka dåliga naglar du har! Dom här går inte att göra nånting med." Eller att Max helt plötsligt ska hata dagis och bryta ihop totalt nu när jag befinner mig lite längre därifrån.

Dags för disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0