Lilla plutten!



Allt såg jättebra ut! Allt va fungerande och allt va proportionerligt =)
Det va dock en envis figur som inte ville visa sig för kameran och den ville heller inte visa vem den var.
Detta va den bästa bild vi fick. Det va dessutom en liten plutt så vi fick datumet framflyttat till 2 mars. Skulle egentligen gått in i v19 imorn, men istället gick jag in i vecka 18 idag =( 

Ska scanna in övriga bilder och lägga upp i bildbloggen men jag orkar faktiskt inte just nu.
Funderar på att antingen ta ett bad med Max eller ta en rask promenad till Gränby Centrum och apoteket. Blev ingen träning idag och med tanke på Marcus och min svullar-lunch kanske promenaden skulle vara det bättre alternativet. Men jag är betydligt mer sugen på badet =)

Har ju dessutom fått klart naglarna idag =) Jättekul att prova på! Tack Hanna!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Grattis! Vilken bra bild de fick till!



Hur känns det nu när det börjar dra ihop sig för jobb?

2009-09-23 @ 07:26:08
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hehe...det där med envisheten kanske kommer från den Ahlvinska sidan =)Vi hade ju samma problem...

2009-09-23 @ 07:37:22
Postat av: johanna

GRATTIS vad kul med en till=) Kraam

2009-09-23 @ 07:47:00
URL: http://joohanna-joohanna.blogspot.com
Postat av: Lina

Nutte-gull-plutt!!!!!

Tror att det är en kille... men jag hoppas på en tjej :-)

2009-09-24 @ 09:16:40
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0