Kinna

Nu är vi i Kinna, tänkte uppdatera lite snabbt.

Vi åt lunch i Nyköping på vägen ner och sen dess har det ösregnat. Igår va vi en tur till Ullared, hade inte tänkt göra av med allt för mycket pengar men kom upp i 1500 iaf =) Varav merparten för en gångs skull va till mig =)
För 900kr fick jag tre par strumpor, ett par supermjuka tights, ett par gravid-byxor, en gravid-klänning, en amnings-topp, två amnings-bh:ar, och fem gravid-tröjor/toppar. Tyckte jag va bra! Blandade lite så att vissa kläder passar nu/närmaste tiden och vissa senare i graviditeten. Max fick en vinteroverall för 299kr, ett par mjukisbyxor, två enkla svarta tröjor och en pyjamas. Och en halvtunn mössa, "regn-vantar" och en såndär haklapp med ärmar. Är så trött på att han har börjat torka av händerna på tröjan på sidan av haklappen.... Glömde titta på kalsonger till Marcus =( Och så hade jag tänkt köpa mjukisbyxor till mig men det glömde jag =(

Idag ska vi alldeles strax ta en tur till Visko och titta på skor. Ingen av oss har särskilt mycket till ekonomi, men Malin (som för övrigt är den vi väntar på...) ska titta på sköna skor till jorden-runt-resan och jag ska titta på vinterskor till Max. Sen får det va bra så.
Vi hade från början pratat om en tur till Borås djurpark idag men iom vädret (det regnar visserligen inte än idag men är otroligt grått) vågar vi inte chansa.

Nej nu ska jag gå och knappa på ungdomarnas dörr....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag är så nyfiken på Ullared, jag hoppas vi har bättre tur att de har öppet nästa gång vi åker dit :-)

2009-09-07 @ 09:40:56
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0