Inskolning

Gick klockrent idag =) Max är så charmig och frammåt! Inte många tillfällen han behövde mig inte =( Fröknarna är underbara, vissa barn mindre härliga... Som det ska va antar jag. Idag va däremot bara ca 12 av de 19 barnen där, undrar hur stojigt det är när alla är där?!?!
Om jag hade smugit iväg när han lekte så hade han antagligen inte märkt att jag va borta....

Idag har också äntligen Wasakronan varit här och lagat toan, det va på tiden!

Ikväll är det spinning! Men gravid-böcker och tränings-sajter säger att man som gravid inte ska överskrida 70-75% av sin maxpuls oavsett hur vältränad man är så det är inte på långa vägar lika kul nu =( Men det är motion i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad kul! Hoppas det kommer att flyta så hela tiden!

Upplevde du att det avr stojigt där idag?

Jag tycker att det är så lungt på Alvas avdelning, barnen brukar sitta och leka och pyssla med saker.



2009-09-15 @ 18:47:47
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Gu sicken duktig ponke!!

:-)

2009-09-16 @ 10:02:25
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0