Färdigtränad

Det är helt och hållet omöjligt att hålla pulsen till 70-75% på ett Activio-pass. Fick kämpa för att hålla mig under 80. Men skönt va det att komma iväg! Har ju mest blivit Body Pump sen jag mådde illa i juli så det va skönt att få bränna lite fett!

Max sov när jag kom hem, Marcus hade inte lyckats nå bra med medicinen men jag har ändå inte hört en enda hosta sen jag kom hem för en timme sen! Det sätter väl igång precis när jag lägger huvet på kudden =( Men tänk om han är så slut att han inte ens orkar hosta =) Man kan ju alltid drömma!

Vi hittade en tripp trapp stol på nätet för 400kr som vi hade första tjing på men så hittade vi en annan för 200 som vi också fick. Så Marcus tackade nej till den första och sen visade det sig att den andra va en "sämre" kopia så nu har jag mejlat första stolen igen. Hoppas hoppas! Har alltid föredragit att köpa nya saker till Max, vagn och säng och sånt. Men en tripp trapp stol för 1549kr vägrar jag köpa. Han kan lika gärna sitta i Ikeas Antilop eller på en vanlig stol. Men 400kr är det värt!

Nej nu ska jag borsta mitt blöta hår och krypa ner i sängen och hoppas på en massa sömn.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, de blir en "en personal kort" under en inskolning så de kanske passade på men hoppas att Max inte påverkas allt för mycket av dem!

Alva har också en blandad avdelning, finns en del 08:or men den är bara upp till 3 år.

Hoppas det går lika bra idag!

2009-09-16 @ 08:38:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0