=(

Jag är helt slut idag. Finns inte en gnutta energi någonstans. Började känna mig lite hungrig redan vid 11 när Max och jag gick till Ica. Innan vi hunnit tillbaks va jag helt förstörd och skakig, precis som i början när jag mådde illa. Fast utan illamåendet. Och sen har jag inte återhämtat mig. Hade tur och fick Max att ligga/sitta/krypa runt i våran säng medan jag läste miljoner böcker, men inte blev jag piggare av det inte. Max har heller inte sovit middag än eftersom han vaknade så sent. Har lagt honom i sin säng nu men han klagar lite smått så antagligen måste jag gå in dit snart igen. Jag behöver få sova annars kommer jag inte orka med träningen ikväll =( Tisdagarnas pass har gått tillbaks till orginaltiden 19.30, är alltså inte färdig för sängen förrän tidigast 21.30. Troligtvis närmare 22 med tanke på att jag sen jag blev gravid blir vrål hungrig efter varje träningspass.

Nu har det faktiskt varit tyst en liten stund från Max rum. Hoppas, hoppas...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte ett dugg orolig för svininfluensan! Jag tror att det där är så upphåsat. Sen brukar det vara så att de drabbar de oroliga. Så sluta oroa dej ;) Men har faktiskt tänkt på det idag när en tant satte sej bredvid mej på bussen. Hon hade gärna fått sitta ngn annanstans.



Ses gärna innan du börjar jobba! Det är inga problem. Vi kan bestämma en eftermiddag, så kan jag stanna i stan efter 16 och ta en senare buss hem. en tidig middag eller en fika på stan kanske?



utbildningen är på Hårcompaniet. Den kommer med största sannolikhet hållas igen. En kurs jag verkligen rekomenderar hittils. Skitseriöst verkligen. Den kostade 37000 inkl moms. Mycket pengar, men värt det än så länge. Hoppas att jag klarar examen bara. =/ HJÄLP!

2009-09-01 @ 22:22:19
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det är skönt iaf när man skippar kollektivtrafiken, lite mindre utsatt för smittorisk då :-) Tänkte på det Hanna skrivit.



Jobbigt att behöva bli så slut! JAg hde världens huvudvärk när jag kom till jobbet igår men det gick över med ett par panodil och strax ska jag köra Alva, gråtande som vanligt antar jag, till förskolan och sedan hämta upp det lilla akvariet.



Hoppas du känner dig bättre idag!

2009-09-02 @ 08:20:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0