Ensammen

Jag har haft helt fullt upp med saker sen Max började vara ensam på dagis. Det har bara varit roliga saker och tiden har gått jättefort! Vilket också har sin negativa sida iom att det leder till att första arbetsdagen närmar sig med stormsteg...

Igår va första dagen jag inte hade något planerat så jag åkte ut till Bergsbrunna där både pappa, bror och syster va hemma. Jättekonstigt att vara där utan Max...
Så idag är första helt ensamma dagen. Och tillråga på allt en väldigt sentimental dag =( Ingen bra kombination... Har ju fortfarande massa saker att göra (fotoalbumet, fotobloggen, gardinerna, ett samtal har jag kvar som jag borde ringa, och de husliga grejerna som disken och storstädningen) så jag ska försöka hålla mig sysselsatt. Börjar bli nödig och skulle må bra av en lååång dusch men dom har ju fortfarande inte varit här och tittat på toan och det skulle vara så typiskt om dom kom precis då... Sen blev det ingen träning i tisdags och på torsdagarna är det inte längre några bra pass så en lång-lång-promenad skulle sitta fint. Vi får väl se vad och hur mycket som blir gjort....
Ett matschema skulle också vara bra nu när jag ska börja jobba. Kommer vara alldeles för trött och less för att orka impuls-laga mat. Det jobbigaste av allt är att de senaste dagarna har jag bara blivit tröttare och tröttare för varje dag, känns ju väldigt lägligt precis innan jag börjar jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0