Bortlämnad

Min underbara lilla pojke =( Det är inte själva grejen att lämna bort honom till någon annan som är det jobbiga, fröknarna är underbara. Men det är allt jag missar när jag inte får ha honom i närheten, hans spontana kramar, hans underbara skratt och alla de söta finurliga miner han gör när han kommer på nåt roligt att göra.
Dom skulle gå på förmiddags-utflykt idag till båtparken, den älskar Max. Sen så vaknade han en timme tidigare i morse så det borde gå lite lättare att få honom att somna efter lunchen.

Jag ska sysselsätta mig så gott jag kan, vilket inte är särskilt svårt. Idag står disk, en lång dusch och lunch med pappa på agendan. Imorn, om allt gått bra idag vill säga, så ska jag storstäda. Nästa vecka ska jag pyssla med Max album, kanske kan få färdigt det snart =), lägga upp alla gardiner borde jag också göra men då måste jag först skaffa hit en symaskin så vi får se hur det projektet går. Diska är troligtvis ett återkommande projekt... =) Skulle vara trevligt med rensning och ommöblering i förråden men jag ska inte ta mig vatten över huvudet. En dag i taget. Kommer antagligen sova en hel del =)

Nu har jag äntligen slutat grina, lite lättare att diska när man ser vad man gör =)

Kommentarer
Postat av: helena

jag har en enkel och bra symaskin om du vill låna... =) kramar

2009-09-17 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0