Vår gullunge

Max satt i mitt knä lite tidigare idag medan jag läste ett par bloggar. Vi tittade bland annat in hos Hanna som hade lagt upp lite bilder. En bild visade sonen ätandes på ett äpple och Max blev helt lyrisk och började peka in i munnen. Sen sprang han iväg och jag hörde hur han öppnade kylskåpet, och tillbaks kom han med påsen med äpplen =) Jag tyckte att det räckte, han hade tryckt i sig ett helt äpple (snudd på skrutten också) en timme tidigare så jag tog påsen och la tillbaks i kylen. Och gissa vem som blev jätteledsen =( Inte gnällig eller sur, bara jätteledsen... Sötnosen =) Bra att han gillar nyttiga saker! Både äpplen och vindruvor har gått om banan nu verkar det som. Men banan ligger på en stabil tredjeplats tillsammans med gurka, den kan han också komma gåendes med ibland =) Som tur är stänger han oftast kylskåpet efter sig......

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilken sötis! =)

2009-10-05 @ 07:28:05
Postat av: Magdalena

Vilken sötis! =)

2009-10-05 @ 07:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0