Trasigt =(

Min telia-mobil har gått sönder, den vill inte vara igång när jag sätter på den =(
Ni som använder mitt telia-nummer, vilket är alla som inte har 3-abonemang, kommer därför ha lite svårt att få tag i mig en tid framöver. Ska lämna in den men det blir nog inte av förrän i helgen. Eventuellt hittar jag nån gammal mobil nånstans som ligger och skrotar som fungerar sålänge. Men nu vet ni varför jag inte svarar om ni hör av er!

Har precis kommit ur duschen efter ett spinning-pass och ska borsta håret, pussa lite på Marcus, titta till Max och sen stupa.
Imorn blir det kort arbetsdag för jag ska till tandläkaren......... Har inte varit hos tandläkaren på nästan 2,5 år (faktiskt samma dag som Maxen blev till =) ) så det ska bli spännande att se vad dom säger. Har alltid haft väldigt fina tänder men har hört att munhygienen kan försämras rejält när man är gravid. Intressant blir det iaf!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är ett exemplar av den sorten. Inte haft ett jäkla hål innan jag blev på smällen.

2009-10-20 @ 22:04:25
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0