Städ och mys

En höststädning på dagis är precis ika nogrann som en flyttstäd. Vi va typ 13 personer som städade varje millimeter av en villa i fem timmar. Ett par rum och alla fönster är visserligen kvar till de famlijer som inte behagade komma idag. Men det va trevligt att få lite mer koll på föräldrarna! Grymt jobbigt för mina onda handleder dock.

Efter städet så har Marcus och jag ätit kebab från Mariannes, tittat på film och duschat tillsammans, det va inte igår kan jag säga!
Max har haft jättekul hos mormor och morfar och fått äta lunch på restaurang =) Nattningen tog inte ens tio minuter när jag hämtat hem honom =)

Tror jag ska hoppa i säng nu. Ingen av oss fick ju sovmorgon imorse eftersom vi skulle upp så tidigt så det är bäst jag kommer i säng i någorlunda tid ikväll.

Hoppas alla har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

den där kebaben! gud vad gott!

2009-10-18 @ 17:28:48
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0