Spinnad

Nyduschad efter en timmes härlig spinning! Alldeles strax dags för sängen, trots att dom visar nya avsnitt av House på tv....

Tänk va annorlunda det va att vara gravid med första barnet. Va mycket tid man hade att känna efter och filosofera och drömma. Nu märker jag knappt att jag är gravid, bortsett från den evigt växande magen. Häromdan, när Marcus kände putten, va första gången på flera veckor som vi båda överhuvud taget försökte känna bebisen från utsidan. Vi kanske hade känt den för länge sedan om vi hade varit lika uppslukade som förra gången. Nu tar Max upp den mesta tiden efter jobbet, Max och hushållsarbete. Trötta jag går och lägger mig tidigt och Marcus är uppe 1-2 timmar till. Blir inte mycket av att ligga och klappa magen inte. Men de senaste dagarna är bebis aktiv mest hela tiden så jag får iaf känna av den, värre är det för Marcus som inte har den i sig. Men ju hårdare den sparkar desto lättare är det att känna efter vid rätt tillfälle, om ni förstår vad jag menar. Med tiden behöver man ju inte ligga och lurpassa på den =)

Kommentarer
Postat av: pappa

puss

2009-10-14 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0