Sömnlös i Uppsala

Jag blir hemma imorgon med. Denna gång är det Max tur att vara sjuk. Han spydde för ett par timmar sedan, antagligen massa slem. Snoret flödar som aldrig förr och han hostar och hostar och hostar. Krupp blandat men en hosta som låter som den skär genom halsen =(

Så jobbigtt att ligga i sängen och bara lyssna på honom utan att kunna göra något, så jag hamnade här... Tänkte det va lika bra att mejla jobbet på en gång eftersom jag ändå är vaken. Max har en tendens att sova bättre på morgontimmarna, hur sjuk han än är (ren utmattning kanske?) så då vill inte jag behöva gå upp för att skriva ett mejl, då vill jag också sova....

Nu ska jag gå in och trösta honom igen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0