Smärtor

Marcus har superont i ryggen och benet bl.a.
Jag har super-ilningar i en tand sen igår.
Och lilla Maxen har, förutom en död nagel som jag hoppas ramlar av snart, en varig infektion under en annan nagel som uppenbarligen gör väldigt ont. Speciellt när jag envisas med alsolsprit....

Snart är det dags för träning, ska slänga i mig lite nudlar nu. Vi har fått en massa gjort i helgen men av nån anledning kommer man alltid på andra grejer än det som står på ToDo-listan att göra. Men vi har nog gjort hälften av listan och lika mycket andra grejer =) Klart godkänt iaf!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi var till ikea idag och köpte sängen, sen storhandlade vi, åt och åkte hem. jag var tvärslut. att du orkar träna =P

2009-10-11 @ 21:12:09
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0