Slut på helgen

Efter familjens diverse förkylningar, mag-problem och smärtor så lyckades vi ändå få det mesta gjort som vi hade planerat för helgen. Vi har inte köpt vinterskor till Maxen och jag har inte tränat men tvätten är strax klar, det har städats och diskats, naglarna är fixade och håret avklippt!!
Mår inte hundra i magen än men iaf hundra gånger bättre än igår =) Ser fram emot att gå och lägga mig, klockan är ju egentligen en timme mer än vad den är! Och alla som känner mig vet att jag tycker om att lägga mig tidigt...

Här är håret! Vad som är kvar av det iaf =) Visserligen blött och kanske inte så avslöjande om hur det ser ut, men iaf hur kort det är. Det va alldeles underbart att tvätta håret!! Behövde knappt nå schampo och märkte inte av ett enda tappat hårstrå =)



Är inte ett fan av bilder på mig själv, men men.

Sov gott! Känner mig inte ett dugg redo eller motiverad för en ny arbetsvecka...

PS i efterhand, mobilen är inlämnad på lagning också. 10-14 arbetsdagar skulle det ta. Jag ställer in mig på en månad...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin frisyr ju, som när vi träffades väl? Hoppas vi kan ses snart,

Kram!

2009-10-25 @ 21:01:37
Postat av: hanna

Jättebra! Helt fantastiskt skönt med kort hår! Jag är för! Jättefint!! :)

2009-10-25 @ 21:11:21
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0