Sjuk =(

Har varit en riktigt tuff dag på jobbet idag. Har mest gått runt i en tjock dimma och vet faktiskt inte alltid riktigt vad jag pysslat med =( Har gjort en massa fel och bara tappat bort mig själv hela tiden. Men jag stod ut =)
Vaknade med tjockt huvud, hosta, tungt bröst och kittlande hals i morse...

Men ärligt talat känns det inte riktigt lika tungt just nu, bara allmänt förkylt. Kanske inte blir nån jättegrej av det iaf!

Imorn är det upp tidigt trots helg! Det är dags för höststäd på dagis kl 9.00 och innan dess ska vi köra Max till Bergsbrunna. Efteråt ska Marcus och jag få lite egentid, så det vore ju tråkigt om jag deckade... Däckade? Hur som helst ska vi nog tittade på massa film i vår sköna soffa och äta kebab.

På söndag är det hemma-städ och träning som gäller, om jag inte är sjuk. Eventuellt en fika med Johanna och Björn, om jag inte är sjuk...

Kommentarer
Postat av: Hanna

HUR gott skulle det inte vara med kebab! =D

2009-10-16 @ 22:51:23
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0