Sent

Sen kväll idag! För att vara mig iaf =)

Har varit och tränat och råkade fastna framför House innan jag hann in i duschen. Sedan vaknade Max med krupp och svårt att andas så då fick jag sitta inne hos honom en stund stackarn. Vips va klockan 22. Nu har jag duschat och skulle skriva ett kort men välfyllt inlägg medan håret får torka lite (ja, jag kommer lägga mig med blött hår idag med....). Men nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva. Mer än att Max haft feber idag med så vi blir hemma ett tag till och att jga idag (på tal om kommentaren jag skrev till texten om v23) har fått massa respons när jag puttat på magen och att jag klart och tydligt kände en liten underbar fot som strök sig tvärs över magen!! =) Så härligt att verkligen känna barnet böka runt ordentligt och inte bara de små puttarna jag mest känt hittills.

Marcus har suttit och jobbat ända sen Max somnade, ska försöka få han att gå och lägga sig med mig nu.

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är fila som gäller.

du kan väl slå mej en signal så kan du komma och få en ny nagel?

2009-10-28 @ 08:39:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0