Ny dag

Lite morgon-frustration, antagligen helt i onödan. Skrev till min närmsta chef att vi blir hemma åtminstone idag också och fick till svar "Okej. Larsson är också hemma i v.a.b.", kändes ungefär som att han ville att jag skulle få dåligt samvete och skjutsa iväg sjuka Max till dagis och skynda mig in till jobbet? Som sagt, antagligen menade han inte alls så. Men det va så det kändes. Hade det varit min "andra chef" som skrivit det så hade det absolut varit så han menat =)

Vi har allihopa sovit lite bättre i natt, men inte överdrivet mycket. Max kändes iaf feberfri när han vaknade men hostar och snorar fortfarande. Får se om han är nå piggare idag. Mitt huvud säger iaf att vi måste ut och få frisk luft idag. Min förkylning håller också i sig, har nog blivit snäppet värre nu när jag är hemma med snoriga Max. Men honungste gör under!! =)

Hörde att Sävja vårdcentral, där jag fortfarande har min husläkare, ska vaccinera riskgrupper mot svininfluensa på onsdag. Satt igår och försökte få tag på någon att prata med eller lite info på nätet men det visade sig att Carema, som äger vårdcentralen, inte skickat ut nån info alls till dom som samlar info. Men med största sannolikhet får jag ändå inte bli vaccinerad nu iaf med tanke på min förkylning =(

Nej nu ska jag borsta tänderna på lillkillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0