Lite sliten

Kan inte bestämma mig om jag ska iväg på träningen vid 16 eller inte. Borde ju men jag är så trött. Kommer inte ihåg när jag sov en ordentlig natt sist. Nu inatt vaknade Max vid 3 och ville vara vaken ända till 6.30. Marcus va uppe med honom men jag mådde jättekonstigt, kände mig snurrig och bakis, och sov nästan inge mer jag heller.
Så efter en vaken natt, med lite sömn på slutet vaknade vi igen allihop vid 10. Då tittade Max på barnprogram medan han drack välling, jag diskade och Marcus bakade scones =) Mmmm va gott!!! Lyxfrukost =)

Behöver nog inte ha så dåligt samvete om jag inte åker och tränar. Har både diskat, dammsugit, tvättat golv och dammat. Nu är det bara badrummet och lite mer disk kvar. Och så en tur till Ica för mat-handel.

Marcus lagar lite sen lunch just nu och Maxen ligger i sin säng och babblar högljutt. Vore bra om han ville sova lite...

Kommentarer
Postat av: Hanna

SMART där med sängen! Ska absolut försöka åka och köpa en växa säng snart, så han hinner vänja sej. Lär ju lägga en madrass på golvet + stänga grinden varje kväll.

Men som sagt, smart att köpa den i tid. Vi hade nog tänkt vänta tills i jul, men det kanske blir tufft.

Tack för tipset!

Hur sitter naglarna?

Kramis

2009-10-04 @ 22:26:16
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0