Less

Är så less på så mycket nu.
Less på att vara trött och inte få sova på nätterna (inatt va första natten på typ fyra veckor som jag på riktigt sov och det gjorde mig bara tröttare än någonsin, hade velat fortsätta sova ett dygn...), less på den isande vinden, less på negativt snack på jobbet, less på allt damm och smuts på jobbet som får ögonen att tåras, näsan att svida och munnen att torka.
Less på att det ser förjävligt ut här hemma, less på att aldrig få umgås med Marcus, less på att Max blivit en hyperaktiv gnällspik sen han började på dagis, less på att rygg och handled börjat göra ont igen på jobbet.

Jag saknar Max och Marcus.

Vilken muntergök.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror nog att det känns extra illa bara för att du är trött vännen! Allting blir verkligen mkt jobbigare när man sover dåligt och magen växer ju, det tar också energi. inser att man kan inte vara en glitterpinne hela tiden.

Ni får försöka ragga barnvakt till någon natt så ni får sova lite och ta igen er. Det behövs emellanåt.



Själv är jag tvärtom! Jag går på så mkt överenergi att jag nog snittar på 6 timmar per natt och ingenting är jobbigt. Allt på dagarna är nytt och spännande och jag verkligen längtar tills nästa dag.

Väldigt konstig känsla med tanke på att de här två åren bestått av samma saker, varje dag.

2009-10-14 @ 22:21:29
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

En kram till dig!

Vet hur det är! Jag är ledig 4 dagar nu och ska bara njuta!

Alva har ocksp blivit mycket gnälligare sedan hon började på förskolan, jag antar att det hör till, hemma kan de vara sig själva igen och jag tror det kommer i utttryck genom gnäll och klängighet.

2009-10-15 @ 10:49:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Snart är du den där "glitterpinnen" igen :-*

2009-10-15 @ 11:14:51
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0