Glad!

Utan att våga hoppas på för mycket än...
Gick upp 1,5kg på strax över en vecka så nu har jag inte vågat väga mig på en vecka men imorse tog jag mod till mig. Har inte gått upp nånting på en vecka utan snarare gått ner 0,5kg! Ligger på 4kg mindre viktökning än förra graviditeten!!! Fortfarande mer än vad "du troligtvis gått upp" vid den här tiden, men bara 1kg mer!! Snacka om att man blir peppad att fortsätta träna så länge det bara går =) Tråkigt dock att det är den årstid det är. Hatar verkligen kyla och grått väder och nu när vi är förkylda både Max och jag så har jag så svårt att motivera mig för promenader =(

Kanske är dags med en ny magbild förresten. Ska se till att få det gjort ikväll. Om jag inte är för trött efter träningen =)

Förresten så kallas inte längre plutten för foster, fr o m v22 kallas barnet för barn =) Och jag undrar om det inte är från v22 läkarna börjar anstränga sig för att hålla barnet vid liv om något skulle hända. Eller är det först från v24? Nu minns jag inte.

Förra graviditeten hade jag ju så mycket problem med kramp i vaderna, vet inte hur många gånger jag vaknade varje natt och bara ville skrika. Har börjat känna av det litegrann nu men bara när jag sträcker på mig i sängen när jag precis vaknat. Så därför låter jag bli att sträcka på mig ordentligt =) Problem solved!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Från 22+6 försöker de rädda barnen, i Uppsala OM de anses vara livsdugliga.

2009-10-29 @ 16:47:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag har SVÅRA sendrag i tår vader och fötter. det är så jäkla jobbigt!

2009-10-29 @ 23:18:26
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0