Gårdagens möte...

...va det första jobb-mötet jag varit på som faktiskt varit givande. Vi vet iofs inte än om det var givande egentligen men det kändes seriöst och genomtänkt. Och framför allt kändes planerna för organisationsförändringarna genomförbara. Åtminstone på de flesta plan. Och roligast av allt va att jag för första gången under min tid på Motorcentrum/Biva fick en massa beröm (inte så att jag fått tvärtemot beröm förr, utan snarare så att man inte får höra något alls. Visad uppskattning är a och o på en arbetsplats men sånt är det snålt med här), fortfarande inte direkt riktad till mig men så nära man kan komma =) Och så fick vi ju Subway-macka... Yummi!!
Dessvärre höll jag knappt på att komma ur stolen när mötet va klart utan har sen dess haft djävulskt ont i bäckenet =( Har haltat runt hela dagen och grimaserat och stönat......

Nu ska jag lägga mig lite i soffan bredvid Marcus en stund innan jag bäddar ner mig i sängen. Känns inte som att jag kommer gå till jobbet imorn. Hoppas bara jag mår bra i helgen eftersom jag ska få både naglar och hår fixat!! Jippi!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

konstigt att de inte nämnde det för mej. jag menar om det fanns någon risk borde de ju säga nej till alla.

2009-10-22 @ 21:19:52
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0