Uppdatering

Max hade återigen feber på eftermiddagen igår =( Snoret är fortfarande tjockt och kletigt men han hostar nästan inte alls på natten längre. Alltid nåt! Däremot fick han för sig att vakna 03.30 inatt och att jag skulle ligga i hans säng och sjunga till klockan 06 då han sov som en gris igen. Så lagom till när Marcus gick upp gick jag och sov igen. Max väckte mig sen vid 9, det tackar vi för!

Idag ska vi ta det exakt så lungt som det bara går när man är 20 månader. Han måste bli frisk nu annars börjar man ju undra...

Marcus har halvdag idag, kanske behöver jobba lite längre dock. Han är ute hos nån kund. Men vi räknar minutrarna tills han kommer hem =) Nästa vecka ska han på kurs i Göteborg i flera dagar =(

I helgen ska vi fortsätta ta det ganska lugnt så vi blir friska nån gång. Men på lördagen ska vi iaf på middag i Bergsbrunna, min morfar och Doris är på snabbvisit på väg till Barcelona! Innan middagen funderar vi på att kolla syskonvagnar för att försöka lista ut vad vi är ute efter. Sen får vi se om det blir nytt eller begagnat när vi väl handlar en.

Tog bilder på magen igårkväll men har inte orkat lägga upp än. Måste dock börja knäppa på dagtid så jag slipper blixten.... Den får både bristningar och kärlekshadtag att se riktigt hemska ut =(

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa magbilder!!!!

Själv bjöd jag inte på så många... men min mage var ju inte lika fin som alla andras :-)

2009-10-30 @ 13:10:42
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0